خاطره،دانلود فایل های نایاب

خاطره،دانلود فایل های نایاب

با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران
خاطره،دانلود فایل های نایاب

خاطره،دانلود فایل های نایاب

با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران

دانلود آهنگ همسفر،یه فرشته،حرفه دلم از بنیامین

دانلود اهنگ همسفر ، یه فرشته ، حرفه دلم از بنیامین

Download Benyamin Called Hamsafar , Ye fereshteh , harfe delam

تاریخ انتشار: 1385              با کیفیت: 128

آهنگهای فیلم گرگ و میش






دانلود اهنگها و متن فیلم گرگ و میش در ادامه مطلب

 



دانلود کل آهنگها همراه با متن یکجا



دانلوداهنگهای فیلم گرگ و میش تک تک

بنیامین - همسفر

بنیامین - یه فرشته

بنیامین - حرفه دلم



 

دانلود متن آهنگها



متن آهنگ همسفر از بنیامین بهادری


حالا که با هم یکی شدن دلامونو

حالا که جاده ها افتادن به پامونو

یکی از اون بالا انگار داره می شنوه صدامونو

به گمونم که اثر داره دعامونو

همسفر ای هم ستاره راه بیوفتیم

 که خودش داره هوامونو

دل اون سوخته برای گریه هامونو

خودش داره هوامونو

کلید بارون تو دستامونه میشیم روونه شونه به شونه

میشیم روونه شونه به شونه

میشیم روونه شونه به شونه

میشه هر سنگ بیابون برای ما یه نشونه

که بتونه مارو تا کنار دریا برسونه برسونه

همسفرای هم ستاره

 سر رو شونه های من بذار دوباره

وقتی برفا آب بشن

رودخونه سر رو شونه دریاها میذاره

کلید بارون تو دستامونه

 میشیم روونه شونه به شونه

کلید بارون تو دستامونه

 میشیم روونه شونه به شونه

میشیم روونه شونه به شونه

میشیم روونه شونه به شونه





متن آهنگ یه فرشته از بنیامین بهادری


یه فرشته

 لب دریا

مثل رویا

وای چه زیبا

یه فرشته پاک و معصوم

وای چه آروم انگاری همین حالا اومده دنیا

یه تولد لب ساحل ، یه تبسم از تهه دل

یه آدم که دیگه نیست تنهای تنها

♫♫♫

یه فرشته که با گریه هاش نوشته

همه فرشته های گم شده پیدا بشن دنیا بهشته

همه فرشته های گم شده پیدا بشن دنیا بهشته

Khatereh-ali.ir




متن آهنگ حرفه دلم از بنیامین بهادری

 

دلتنگیاتو بردار به روی قلبم بذار

تکیه بده به شونم تو این مسیر دشوار

اگه منو نمیخوای حرفه دلم رو گوش کن

فقط برای یک بار بعدش خدانگهدار

بعدش خدانگهدار

تنهایی خیلی سخته وقتی چشام براهه

وقتی که شب سیاهه وقتی بدون ماهه

تنهایی خیلی تلخه وقتی که بی تو هستم

تنها میمونه دستم با این دل شکستم

دلتنگیامو بردار پیش خودت نگهدار

هر وقت که تنها شدی منو به یادت بیار

داری میری نمیخوام وقت تو رو بگیرم

این حرف آخر من دوست دارم دوست دارم میمیرم

تنهایی خیلی درده اگه نیای تو خوابم

وقتی تو اضطرابم تو هم ندی جوابم

                             تنهایی خیلی سرده وقتی پیشم نباشی                    

آتییشم نباشی بیدار میشم نباشی

تنهایی خیلی سردمه

خاطره تقدیم میکند

Khatereh-ali.ir


نظرات 1 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 16:59

عالی بود خیلی قشنگن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.