خاطره،دانلود فایل های نایاب

خاطره،دانلود فایل های نایاب

با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران
خاطره،دانلود فایل های نایاب

خاطره،دانلود فایل های نایاب

با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران

دانلود آهنگ برسون خودتو از سعید آسایش و سعید حسین بامتن آهنگ

دانلود آهنگ برسون خودتو از سعید آسایش و سعید حسین بامتن آهنگ

Download Track Saeed Asayesh Ft. Saeid Hossein Called Beresoon Khodeto

ترانه سرا: رامیار  ,  آهنگسازو تنظیم: سعید حسین 

  انتشار: 2015  ,  با کیفیت: 320 - 128



MP3 320  MP3 128  متن آهنگ


متن آهنگ برسون خودتو در ادامه مطلب

 

متن آهنگ برسون خودتو از سعید آسایش و سعید حسین


نشو جدا تو رو خدا

  تو رو من دوس دارم دوس دارم دوست دارمت

سعید حسین

برسون خودتو من می خوام خودتو

چشاتو عشقه نگاتو عشقه

مبمیرم برا تو ببین دورو برتو

چشاتو عشقه نگاتو عشقه

نشو جدا تو رو خدا

تو رو من دوست دارم دوست دارم دوست دارمت

عشقو می خوام تو رو می خوام 

تو رو من دوست دارم دوست دارم دوست دارمت

سعید آسایش

نشو جدا تو رو خدا 

تو رو من دوست دارم دوست دارم دوست دارمت

عشقو می خوام تو رو می خوام 

تو رو من دوست دارم دوست دارم دوست دارمت

-

برسون خودتو من می خوام خودتو

چشاتو عشقه نگاتو عشقه

مبمیرم برا تو ببین دورو برتو

چشاتو عشقه نگاتو عشقه

از حال من که تو خبر نداری

رفتی تو قلبم میگی کاری نداری

خبر نداری

شبا بیدارم تنها بیدارم

نشو جدا تو رو خدا 

تو رو من دوست دارم دوست دارم دوست دارمت

عشقو می خوام تو رو می خوام 

تو رو من دوست دارم دوست دارم دوست دارمت

نشو جدا تو رو خدا 

تو رو من دوست دارم دوست دارم دوست دارمت

عشقو می خوام تو رو می خوام 

تو رو من دوست دارم دوست دارم دوست دارمت

Khatereh-ali.ir

خاطره تقدیم میکند 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.