خاطره،دانلود فایل های نایاب

خاطره،دانلود فایل های نایاب

با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران
خاطره،دانلود فایل های نایاب

خاطره،دانلود فایل های نایاب

با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران

دانلود آهنگ خرابه حالم از سعید آسایش

دانلود آهنگ خرابه حالم از سعید آسایش بامتن آهنگ

Download Track Saeed Asayesh Called Kharabe Halam

ترانه سرا: علی قفایی    آهنگسازو تنظیم کننده: شهاب مقدم

میکس و مسترینگ : رامیار شیخلاری

 انتشار: 2015   باکیفیت: 320 - 128



MP3 320  MP3 128  متن آهنگ


متن آهنگ خرابه حالم در ادامه مطلب


 

 متن آهنگ خرابه حالم از سعید آسایش


قلبم داره تند تند میزنه

رفتی

قلبم داره تند تند میزنه خرابه حالم

جز تو

من هیچی نمیخوام دیگه از تمومه عالم

بی تو

سرخورده شدم کز میکنم همش یه گوشه

برگرد

تا حالو هوام با دیدنه تو زیرو رو شه

رفتی

رفتی

بد جوری شکستم

من خسته ی خستم پاسوزه تو هستم

این عشق

شاید بی هدف بود

چون از یه طرف بود پاشیده شدش زود

بی تو

این دل شده پر خون دستام شده لرزون

چشمام شده گریون

برگرد

تا دور بشم از غم تا خوب بشه کم کم

این زخمایه قلبم

-

رفتی

بعد از تو دلم به هیچکسی حسی نداره

داغت

مونده رو دلی که عمریه بی کسو کاره

برگرد

یه گوشه از این غمو بگیر حمایتم کن

عشقم

یک لحظه فقط نگاهتو ماله خودم کن

ماله خودم کن

رفتی

بد جوری شکستم

من خسته ی خستم پاسوزه تو هستم

این عشق

شاید بی هدف بود

چون از یه طرف بود پاشیده شدش زود

بی تو

این دل شده پر خون دستام شده لرزون

چشمام شده گریون

برگرد

تا دور بشم از غم تا خوب بشه کم کم

این زخمایه قلبم


Khatereh-ali.ir

خاطره تقدیم میکند


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.