خاطره،دانلود فایل های نایاب

خاطره،دانلود فایل های نایاب

با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران
خاطره،دانلود فایل های نایاب

خاطره،دانلود فایل های نایاب

با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران

دانلود البوم جدید بنیامین بهادری به نام 94

دانلود آلبوم جدید بنیامین بهادری به نام 94 با متن البوم

Download New Album Benyamin Bahadori Called 94

آهنگساز: بنیامین بهادری   ترانه سرا: فرید احمدی   تنظیم: محمدموجرلو

تاریخ انتشار: 1394      با کیفیت : 320 - 128



 البوم 94 بنیامین از سایت خاطره متفاوت با تمام سایتها 

 اگر از سایت دیگری دانلود کردین

پیشنهاد میشود بار دیگرالبوم 94 را ازاین سایت دانلود کنین و تفاوت را احساس کنید.


دانلود البوم و متن اهنگ و بقیه کاور ها در ادامه مطلب

 




دانلود البوم  94  با کیفیت 128 همراه با متن البوم و کاور یکجا


دانلود متن  البوم  بصورت کامل یکجا


دانلود تمام کاور های البوم 94  یکجا




دانلود البوم 94  با کیفیت 320 تک تک


 بنیامین - اشکال 320

  بنیامین - تظاهر 320

     بنیامین - هواسم به توئه 320

 بنیامین - دوره های عاشقی 320

 بنیامین - بارانا 320

 بنیامین - مه آلوده 320

بنیامین - ترک 4 320

 بنیامین - عاشق مثله ماه 320

 بنیامین - به من اعتماد کن 320


دانلود البوم 94  با کیفیت 128 تک تک


بنیامین - اشکال 128

 بنیامین - تظاهر 128

 بنیامین - هواسم به توئه 128

 بنیامین - دوره های عاشقی 128

 بنیامین - بارانا 128

 بنیامین - مه آلود 128

 بنیامین - ترک 4 128

 بنیامین - عاشق مثله ماه 128

بنیامین - به من اعتماد کن 128








متن آهنگ بنیامین بهادری اشکال

حتما یه اشکالی بوده توی کارم ، حتما

یه اشکالی که داشتم و هنوزم دارم ، حتما

شاید اشتباهی بوده محاسباتم یا کم بوده از عشق اطلاعاتم

یا اینکه زیاد بوده از تو توقعاتم

اصلا یه حرفایی رو نمی گفتم باید

یه حرفایی هم باید بهت میگفتم شاید

شاید حس ششمم برای عشق کم بود

یه تزایی میدادم و واسه تو مبهم بود

رسما من حاضرم همین ساعت اعتراف کنم به همه چی خیلی راحت

راحت باشه خیال تو از این بابت من برنامه های جدید دارم واست

رسما من حاضرم همین ساعت اعتراف کنم به همه چی خیلی راحت

راحت باشه خیال تو از این بابت من برنامه های جدید دارم واست

♫♫♫

قطعا واقفم به امتیازاتت

ایده آل منه همه مشخصاتت

شخصا میمیرم تا جریحه دار بشن احساساتت ، عمدا

رسما من حاضرم همین ساعت اعتراف کنم به همه چی خیلی راحت

راحت باشه خیال تو از این بابت من برنامه های جدید دارم واست

رسما من حاضرم همین ساعت اعتراف کنم به همه چی خیلی راحت

راحت باشه خیال تو از این بابت من برنامه های جدید دارم واست

♫♫♫

برنامه های جدیدی دارم واست

برنامه های جدیدی دارم واست

من برنامه های جدیدی دارم واست

برنامه های جدیدی دارم

برنامه های جدیدی دارم واست

برنامه های جدیدی دارم

برنامه های جدیدی دارم واست

برنامه های جدیدی دارم واست

♫♫♫

رسما من حاضرم همین ساعت اعتراف کنم به همه چی خیلی راحت

راحت باشه خیال توووووو

رسما من حاضرم همین ساعت اعتراف کنم به همه چی خیلی راحت

راحت باشه خیال تو از این بابت من برنامه های جدید دارم واست

khatereh-ali.ir



khatereh-ali.ir



متن آهنگ بنیامین بهادری تظاهر

 

ما تظاهر کردیم که به هم بی ربطیم

آدما فهمیدن ما دو تا لو رفتیم

ما دو تا رفتیم جلو رفتیم تا لو رفتیم یهو

ما یهورفتیم جلو رفتیم تا لو رفتیم یهو

♫♫♫

we pretend that we dont match eachother

people figure it out they know all about us

♫♫♫

آدما فهمیدن تو چشامون دیدن

واسه هم میلرزیم به هم عشق می ورزیم

عشق یه سرگردونیس درد بی درمونیس

وقتی که پنهونیس گفتنش آسون نیس

♫♫♫

ما دو تا رفتیم یهو رفتیم جلو رفتیم تا لو

ما دو تا رفتیم جلو رفتیم تا لو رفتیم یهو

ما یهو رفتیم جلو رفتیم تا لو رفتیم یهو

♫♫♫

we pretend that we dont match eachother

people figure it out they know all about us

khatereh-ali.ir

 


khatereh-ali.ir



متن آهنگ حواسم به توئه بنیامین بهادری

 

تویه ماهه نگاه به راه منو

نمی بینی نمی شنوی آه منو

نمی شه همیشه دل بخواه منو

تو که هفته به هفته به هفته منو

حیف اون همه روزای رفته منو

فراموش کنی رفته به رفته منو

حواسم به توئه هوا سمت توئه

هوا سمتیه که برسم به توئه

آخه بی نفسم نفسم به توئه

♫♫♫

حواسم به توئه هوا سمت توئه

هوا سمتیه که برسم به توئه

آخه بی نفسم نفسم به توئه

♫♫♫

توی ماه نگاه به راه منو

نمی بینی و نمیشنوی آه منو

نمیشه همیشه دل به خواه منو

تو که هفته به هفته به هفته منو

حیف اون همه روزای رفته منو

فراموش کنی رفته به رفته

ی هفته به هفته ی رفته منو

♫♫♫

اونکه هی گیر و پیگیر و گیره منم

اونکه هی هیجان داره دیره منم

اونکه هی میره داره بمیره منم

اونکه هی داره میره بمیره منم

♫♫♫

 حواسم به توئه هوا سمت توئه

هوا سمتیه که برسم به توئه

آخه بی نفسم نفسم به توئه

 حواسم به توئه هوا سمت توئه

هوا سمتیه که برسم به توئه

آخه بی نفسم نفسم به توئه

♫♫♫

توی ماه نگاه به راه منو

 نمی بینی و نمیشنوی آه منو

نمیشه همیشه دل به خواه منو

تو که هفته به هفته به هفته منو

 حیف اون همه روزای رفته منو

فراموش کنی رفته به رفته

ی هفته به هفته ی رفته منو

khatereh-ali.ir

 


khatereh-ali.ir



متن آهنگ بنیامین بهادری دوره های عاشقی

 

دیوونتم دیونمی ، تویی که عزیز جونمی

تویی که عزیز دور دونمی ، دیوونتم دیوونمی

دیوونتم دیوونمی ، تویی که عزیز جونمی

تویی که عزیز دور دونمی ، دیوونتم دیوونمی

♫♫♫

تو یکی یکی یکی  یه دونمی

تو یکی یکی یکی  یه دونمی

تو یکی یکی یکی  یه دونمی

تو یکی یکی یکی  یه دونمی

♫♫♫

تو رسیدی یهو از آسمون

همون که من می خواستمش همون

تو رو خدا داده به من تو رو

تو رو خدا بمون پیشم نرو نرو نرونرو

نرو عزیز جونمی مهربونمی

♫♫♫

تو یکی یکی یکی   یه دونمی

تو یکی یکی یکی   یه دونمی

تو یکی یکی یکی   یه دونمی

تو یکی یکی یکی   یه دونمی

♫♫♫

دیوونتم من دیوونتم نرو نرو

دیوونتم دیوونمی ، تویی که عزیز جونمی

تویی که عزیز دور دونمی ، دیوونتم دیوونمی

♫♫♫

تو یکی یکی یکی  یه دونمی

تو یکی یکی یکی  یه دونمی

تو یکی یکی یکی  یه دونمی

تو یکی یکی یکی  یه دونمی

♫♫♫

تو رسیدی یهو از آسمون

همون که من می خواستمش همون

تو رو خدا داده به من تو رو

تو رو خدا بمون پیشم نرو نرو نرو نرو

نرو عزیز جونمی مهربونمی

♫♫♫

تو یکی یکی یکی  یه دونمی

تو یکی یکی یکی  یه دونمی

تو یکی یکی یکی  یه دونمی

تو یکی یکی یکی  یه دونمی

♫♫♫

اومدم دورت بگردم دوست نداری برمیگردم

دوره های عاشقی رو من با چشمات دوره کردم

khatereh-ali.ir

 



khatereh-ali.ir




متن آهنگ بنیامین بهادری بارانا

 

زیبایی نکن منو هوایی

گیرایی نکن تو که گیرایی

لالایی بخون تو که بارونی

آرومم کن که بارانایی

بارانا بارانا بارانا بارانا

بارانا بارانا بارانا

بارانا بارانا بارانا بارانا

بارانا بارانا بارانا

♫♫♫

you wanna stay with barana

barana is your lifes phenomenon

you wanna stay with barana

barana is your lifes phenomenon

you wanna stay with barana

barana is your lifes phenomenon

you wanna stay with barana

barana is your lifes phenomenon

wanna barana phenomenon barana

you wanna barana phenomenon barana

you wanna barana phenomenon barana

you wanna barana phenomenon barana

♫♫♫

دستامو بگیر تو که همراهی

اسمم رو بگو هر جور که می خواهی

اطرافم بمون تو که دلخواهی

حرفاتو بگو ، بگو بگو با دلم گاهی

مجذوبم نکن به زیبایی

مغلوبم نکن به تنهایی

این همه بی رحم نباش

مرعوبم نکن مرعوبم نکن به جدایی

بارانا بارانا بارانا بارانا

بارانا بارانا بارانا

بارانا بارانا بارانا بارانا

بارانا بارانا بارانا

♫♫♫

you wanna stay with barana

barana is your lifes phenomenon

you wanna stay with barana

barana is your lifes phenomenon

you wanna stay with barana

barana is your lifes phenomenon

you wanna stay with barana

barana is your lifes phenomenon

wanna barana phenomenon barana

you wanna barana phenomenon barana

you wanna barana phenomenon barana

you wanna barana phenomenon barana

khatereh-ali.ir



khatereh-ali.ir



متن آهنگ بنیامین بهادری مه آلود

 

وای از اون عشقی که با ما نیست حتی دیگه یه ذره گرما نیست

قلبم داره میگیره از دست اون کسی که هست اما نیست

وای از اون عشقی که با ما نیست حتی دیگه یه ذره گرما نیست

قلبم داره میگیره از دست اون کسی که هست اما نیست

غم انگیزه غم انگیزه هوا بدجوری پاییزه

درخت عشقمون ای وای داره برگاشو میریزه

هوا بدجوری پاییزه درخت عشقمون ای وای داره برگاشو

میرم و میمیرم و آسوده میشم

از عشقی که دنیا دیگه مثل تو نداره

اما اینو بدون عزیزم آخه قصه ی من و تو

میرم و میمیرم و آسوده میشم

از عشقی که دنیا دیگه مثل تو نداره

اما اینو بدون عزیزم آخه قصه ی من و تو

ادامه داره ادامه داره ادامه داره

♫♫♫

میون ما هوا سرده هوا بدجوری نامرده

دلم می خواد که اون روزا میدونم برنمی گرده

مه آلوده مه آلوده فضا بدجوری محدوده

منو راهی به راه تو ..

ولی این جاده مسدوده

فضا بدجوری محدوده

منو راهی به راه عشق

ولی این جاده …

میرم و میمیرم و آسوده میشم

از عشقی که دنیا دیگه مثل تو نداره

اما اینو بدون عزیزم آخه قصه ی من و تو

میرم و میمیرم و آسوده میشم

از عشقی که دنیا دیگه مثل تو نداره

اما اینو بدون عزیزم آخه قصه ی من و تو

ادامه داره ادامه داره ادامه داره

♫♫♫

هوا اینجا نفسگیره هوا داره با تو میره هوا هم بی تو میمیره هوا

هوا اینجا نفسگیره هوا داره با تو میره هوا هم بی تو میمیره هوا

khatereh-ali.ir

 


khatereh-ali.ir



متن آهنگ تراک 4

 

من به تو احساس مالکیت دارم

تو نترس از حرفم حسن نیت دارم

همه قلبت رو من تصرف کردم

خیلى راحت اینجا من توقف

من رو رفتاراى تو تعصب دارم

این دلیل عشقه دوسِتم خب دارم

من فقط رو عشق تو تمرکز دارم

همیشه تو دستم یه گل رز دارم

 

دوست دارم خودم پالتوتو بگیرمو

تو بپوشى و خودم

خودم قهوه بریزم و تو بنوشى

تو بنوشى و خودم

♫♫♫

من رو رفتاراى تو تعصب دارم

این دلیل عشقه دوسِتم خب دارم

من فقط رو عشق تو تمرکز دارم

همیشه تو دستم یه گل رز دارم ، دارم

♫♫♫

دوست دارم خودم پالتوتو بگیرمو

تو بپوشى و خودم

خودم قهوه بریزم و تو بنوشى

تو بنوشى و خودم

♫♫♫

من خودم دوست دارم نگرانت باشم

توى هر لحظه در جریانت باشم

من خودم دوست دارم هیجانت باشم

دائماً مورد امتحانت باشم

khatereh-ali.ir


khatereh-ali.ir


متن آهنگ بنیامین بهادری عاشق مثل ماه

 

ما به هم محکومیم مثه

مثه عیسی به صلیب مثه

مثه مریم به مسیح

مثه آدم وحوا به سیب

ما به هم محکومیم مثه

مثه آینه به سنگ مثه

مثه گندم به حریق

مثه آهو به تفنگ

♫♫♫

حال من ویران حال تو ویران

روی موجا رفت گل عشق ما

♫♫♫

مثه خطای ریل راه آهن

مثه اجبار تن به پیراهن

مثه حس تنهایی آهنگ هایی که با ما همراهن گاهاً

متولد یه روز و یک ماهن

مثه یه لحظه خیلی کوتاهن

مثه احساس حس لمس دسته گلی که بهم دادی اشتباهاً

♫♫♫

حال من ویران حال تو ویران

روی موجا رفت گل عشق ما

♫♫♫

ما به هم محکومیم مثه

مثه ما دو تا به هم مثه

مثه دو تا بی گناه مثه

مثه دو تا متهم

ما به هم محکومیم مثه

مثه آه بعد گناه

مثه این جرم عزیز

مثه عشق تو ی نگاه

کوتاه مثه آه

مثه آه بعد گناه

عاشق مثه ماه

مثه ماه بی گناه

khatereh-ali.ir

 


khatereh-ali.ir



متن آهنگ بنیامین بهادری به من اعتماد کن

 

به من اعتماد کن ، به من اعتماد کن

خودتو از این همه به من اعتماد کن

وقتی بغضی تو گلو یه دوراهی روبرو

بگو هرچی آرزوته به من اعتماد کن

به من اعتماد کن ، به من اعتماد کن

خودتو از این همه به من اعتماد کن

♫♫♫

I will find you where ever you lose me

just trust me

just trust me

promise you I never love anyone

just love me

just trust me

♫♫♫

گلاتو پر نکن و به من اعتماد کن

چشاتو تر نکن و به من اعتماد کن

خودتو از این همه فکرای بد آزاد کن

برای خودت یه دنیای جدید

♫♫♫

به من اعتماد کن به من اعتماد کن

خودتو از این همه به من اعتماد کن

به من اعتماد کن به من اعتماد کن

خودتو از این همه به من اعتماد کن

♫♫♫

I will find you where ever you lose me

just trust me

just trust me

promise you I never love anyone

just love me

just trust me

khatereh-ali.ir



خاطره تقدیم میکند

Khatereh-ali.ir 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.