خاطره،دانلود فایل های نایاب

خاطره،دانلود فایل های نایاب

با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران
خاطره،دانلود فایل های نایاب

خاطره،دانلود فایل های نایاب

با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران

دانلود آهنگ بن بست از محسن یاحقی

دانلود آهنگ بن بست از محسن یاحقی بامتن آهنگ

Download Mohsen Yahaghi Called Bon Bast

ترانه سرا: محسن یاحقی     آهنگساز: محسن یاحقی

تنظیم و مسترینگ: محمد فلاحی     باکیفیت: 320 - 128




MP3 320MP3 128متن آهنگ



متن آهنگ بن بست محسن یاحقی

 

 


متن آهنگ محسن یاحقی به نام بن بست

یه روز تو زندگیِ تو یه خوبی همدرد شدم
امروزه  بی تو با هوا غریبه و سرد شدم
تازه گلای عشقمون اگه برات عزیز نیست
عاقیبت باغچه ما فصلی به جز پاییز نیست
اگه تو بارونی و من زیر چترت نیستم
اگه تو این شهر شلوغ مرحم دردت نیستم
من میپذیرم عشقمون چیزی به جز بن بست نیست
آیا هنوز توی دلت جایی واسه من هست ، نیست

اگه چشات از دیدنم یه روزی دل میکنه
میپذیرم چون میدونم تنهایی سهم منه
بی تو اگر این روزگار به جونم زخم میزنه
سعی میکنم بجنگم با نبودنت یک تنه
اگه در مسیر ما هیچ چراغ روشنی نیست
میپذیرم این شکست رو چون همیشه خواستنی ها داشتنی نیست
اگه تو بارونی و من زیر چترت نیستم
اگه توی این شهر شلوغ مرحم دردت نیستم
من میپذیرم عشقمون چیزی به جز بن بست نیست
آیا هنوز توی دلت جایی واسه من هست ، نیست
اگه تو بارونی و من زیر چترت نیستم
اگه توی این شهر شلوغ مرحم دردت نیستم
من میپذیرم عشقمون چیزی به جز بن بست نیست
آیا هنوز توی دلت جایی واسه من هست ، نیست
Khatereh-ali.ir
نظرات 1 + ارسال نظر
حامد... پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 21:35

خخخ دارییی فعال میشیا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.