خاطره،دانلود فایل های نایاب

خاطره،دانلود فایل های نایاب

با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران
خاطره،دانلود فایل های نایاب

خاطره،دانلود فایل های نایاب

با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران

دانلود آهنگ یک سال گذشت از علی عبدولمالکی

دانلود آهنگ جدید یک سال گذشت از علی عبدولمالکی بامتن آهنگ

Download New Track Ali Abdolmaleki Called Yek Sal Gozasht

ترانه سرا:  نرگس جعفری             موزیک: علی عبدولمالکی

تنظیم: فرشاد یزدی       انتشار: 2015     باکیفیت: 320 - 128




MP3 320MP3 128متن آهنگ



متن آهنگ یک سال گذشت در ادامه مطلب

 

 


متن آهنگ یک سال گذشت از علی عبدوالمالکی
ترانه سرا : نرگس جعفری  موزیک : علی عبدالمالکی  
 تنظیم : فرشاد یزدی   انتشار: 2015


چشمام از گریه هنوزم خیسه
هر شبم بی تو تو این حال گذشت
یه چیزایی باورش اسون نیست
به همین راحتی یک سال گذشت
واسه تو یه جوری دلتنگم که
آرزومه به عقب برگردم
به همین راحتی یک سال گذشت
من یه سال پیرهنت و بو کردم
من یه سال پیرهنت و بو کردم
عکست هرجایی که بود خشکم زد
با صدات هر دفعه انگار مردم
هیچکسی غیر خودم یادش نیست
توی این سال چند بار مردم
بعد تو همیشه کارم گریه است
عمر اون ادم خوشحال گذشت
باورم نمیشه نیستی یعنی
به همین راحتی یک سال گذشت
یک سال گذشت
Khatereh-ali.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.