خاطره،دانلود فایل های نایاب

خاطره،دانلود فایل های نایاب

با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران
خاطره،دانلود فایل های نایاب

خاطره،دانلود فایل های نایاب

با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران

دانلود آهنگ دردیمی از حسین آیدین سس

دانلود آهنگ دردیمی از حسین آیدین سس بامتن آهنگ

Download track Hossein Aydin sas Called Dardimi

آهنگساز: حسین آیدین سس   انتشار: 1386    باکیفیت: 128



  

MP3 320  MP3 128  متن آهنگ


متن آهنگ دردیمی در ادامه مطلب

 

متن آهنگ دردیمی از حسین آیدن سس

اهنگساز: حسین آیدین سس      انتشار: 1386


دردیمی یازمیشام قره داشا

سوزلریمی دییمیرم یولداشا

دردیمی یازمیشام قره داشا

سوزلریمی دییمیرم یولداشا

گدیرم من تاپام دردیمه چاره

نیه الله من اولموشام آواره

گدیرم من تاپام دردیمه چاره

نیه الله من اولموشام آواره

هانی قارداش هانی یولداش زماندا

یاخچیلیغین شاهی اولوب جهاندا

هانی قارداش هانی یولداش زماندا

یاخچیلیغین شاهی اولوب جهاندا

-

من شاعیرم منیم قلبیم کیتابدی

نیه آلله زمانمیز خرابدی؟

جوانلارین آرزولاری سرابدی

اینسانلیغین عاقبتی عذابدی

من شاعیرم منیم قلبیم کیتابدی

نیه آلله زمانمیز خرابدی؟

جوانلارین آرزولاری سرابدی

اینسانلیغین عاقبتی عذابدی

هانی قارداش هانی یولداش زماندا

یاخچیلیغین شاهی اولوب جهاندا

هانی قارداش هانی یولداش زماندا

یاخچیلیغین شاهی اولوب جهاندا

-

بیر ذره آزادلیخ من هاردا تاپارام؟

طاقتیم یوخ زیندانا من آغلارام آغلارام

غمیم بیر دریادی قارانلیخ دونیادی

انسانیخ بلادی یانارام یانارام

بیر ذره آزادلیخ من هاردا تاپارام؟

طاقتیم یوخ زیندانا من آغلارام آغلارام

غمیم بیر دریادی قارانلیخ دونیادی

انسانیخ بلادی یانارام یانارام

هانی قارداش هانی یولداش زماندا

یاخچیلیغین شاهی اولوب جهاندا

هانی قارداش هانی یولداش زماندا

یاخچیلیغین شاهی اولوب جهاندا

Khatereh-ali.ir

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.